جستجو:       جستجوی پیشرفته 

  دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی


خرید پستی


دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی

دماسنج دیجیتال و رطوبت سنج دیجیتال دارای ساعت با کیفیت عالی

سنجش دمای محیط یا منزل و محل کار یکی از دغدغه های معمولی افراد است، دماسنج های انالوگ یا به نوعی جیوه ای نیز دارای معایب مخصوص به خود هستند، اما دماسنج دیجیتال نیز با چند کارکرد مختلف توانسته طرفداران زیادی را جذب کند

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی

خرید دماسنج دیجیتالی چند کاره( دماسنج، رطوبت سنج و ساعت )

این دیما سنج نیز قابل نصب بر روی دیوار یا قابل گذاشتن بر روی میز می باشد، همچنین درجه دما و میزان رطوبت محیط را خیلی سریع اندازه گرفته و به نمایش خواهد گذاشت.

کارکرد دستگاه تنها با یک باطری نیم قلمی بوده که یک عدد باطری همراه دستگاه به مشتری عرضه میگردد. اما پیشنهاد میشود باطری نو و جدیدی را تهیه کنید و بر روی دستگاه قرار دهید

دما سنج دیجیتال

دقت نمایید که دماسنج درجه دو این نوع در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلف عرضه میگردد، دستگاه دماسنج ارسالی به مشتریان توسط این فروشگاه در بازه های زمانی مختلف ممکن است مارک های متفاوتی باشد، ولی کارکرد و کیفیت تمام مدل ها عالی و اصل می باشد

برخی از کاربردهای دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال نیز: استفاده در اتاق خواب، استفاده به عنوان ساعت رومیزی، استفاده در دفتر و محل کار، استفاده در آشپزخانه، استفاده در اتاق کودک، استفاده در داروخانه ها، استفاده در گلخانه های خانگی و صنعتی، استفاده در سالن های آزمایشگاهی و پرورش گل و گیاه و... می باشد.

دقت اندازه گیری این دستگاه فوق العاده بالا بوده و توان استفاده در محیط های مختلف با دما و رطوبت های متفاوت را دارد

قیمت فقط: 295000 هزارتومان

                                  

 

رطوبت سنج دیجیتال

ویژگی های دماسنج دیجیتالی محیطی:
- کیفیت عالی
- اندازه گیری دقیق دما و رطوبت به طور همزمان
- دارای ساعت دیجیتال
- دقت اندازه گیری دما تا یک رقم اعشار
- بدون نیاز به برق- کارکرد با یک عدد باطری نیم قلمی
- دارای رنگ بندی های مختلف، ارسال رنگ به صورت رندوم

دماسنج دیجیتال خانگی

در زیر برخی از مشخصات دستگاه دماسنج دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد
- میزان اندازه گیری دما از 10 - تا 50 درجه سانتی گراد
- میزان اندازه گیری رطوبت %۱۰ تا %۹۹
- کارکرد با باطری نیم قلمی
- دارای ابعاد 15 میلیمتر - 28 میلیمتر و 48 میلیمتر

اگر شما هم نیاز به یک دماسنج عالی برای اتاق خواب یا محل کار خود یا در هر محلی دارید این دستگاه را به شما پیشنهاد میکنیم، این دستگاه نیز علاوه بر سنجش دما به صورت دیجیتالی نیز امکان سنجش رطوبت و همچنین ساعت را دارد که کارکردهای دستگاه را تکمیل کرده است.

خرید دماسنج دیجیتال

تعریف دما به زبان ساده:

احساس و لمس ما از دما به صورت صفاتی مثل  سرما ، گرما ، داغ ، خنک ، معتدل و غیره که در توصیف گرمی و سردی محیط یا اجسام بیان میگردد. زمانیکه جسمی را لمس کرده و دارای تفاوت دمایی با بدن یا دست ما می باشد، به آن دمایی نسبت خواهیم داد که معرف گرم یا سرد بودن آن است. هر چه جسم داغتر احساس شود، دمای آن بالاتر است و هرچه جسم خنک تر شود دمای آن پایینتر می باشد.

از نظر علمی نیز تعریف دما نشانه ای از سرعت متوسط مولکول های تشکیل شده در یک جسم است. در واقع باید گفت که دما کمیتی می باشد که بدلیل اختلاف آن میان دو جسم متصل به هم و یا دو نقطه متفاوت از یک جسم، باعث انتقال خود به خودی گرما از جسم با دمای زیادتر، به جسم با دمای پایینتر می شود. به زبان ساده دما را اینگونه میتوان تعریف کرد که دما، معیاری برای نمایش یا سنجش گرمی یا سردی اجسام و یا هوای محیط است.
در زمان گرما دادن به یک جسم یا هوا جنبش مولکولی و انرژی جنبشی داخلی آن افزایش پیدا میکند که به صورت افزایش دما نمایان خواهد شد. بلعکس گرفتن گرما از جسم یا محیط باعث خواهد شد سرعت مولکول ها و دمای جسم کاهش پیدا کند. بر اساس نظریه جنبشی مولکولی اگر کاهش انرژی یک جسم تا به صفر ادامه پیدا کند حرکت مولکولی کاملا متوقف خواهد شد و دمای آن به صفر مطلق خواهد رسید. دمای محیط را میتوان به راحتی با دماسنج دیجیتالی اندازه گیری کرد.

تعریف رطوبت:

در کلام سادهرطوبت به معنای وجود بخار آب در هوا است،هوای بدون بخار آب را هوای خشک نامیده میشود، ولی این نوع هوا در جو وجود ندارد، حتی در محدوده بیابانها و عرضهای بالا نیز هوای خشک وجود ندارد. هوای خشک به علاوه رطوبت، هوای مرطوب نامیده میشود. تبخیر عاملی است که هوای خشک را مرطوب خواهد کرد، حال آنکه تبخیر از سطح اقیانوسها و آبهای سطحی و تعرق گیاهان منبع رطوبت هوا بوده و ایجاد ابرها و بارندگی به همراه دارد. حداکثر بخار آب موجود در جو 4 تا 3 درصد می باشد. رطوبت و عوامل ایجاد آن نیز دارای تفاسیر و تعاریف علمی مختلف می باشد. میزان رطوبت موجود در هوا را میتوان با رطوبت سنج دیجیتالی اندازه گرفت.

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 295000 هزارتومان

                                  

 


  محصولات مرتبط

فازمتر دیجیتال - JQ-9904

لیزر سبز خطی - مناسب مغازه ها و فروشگاه ها - برد 2 کیلومتر

لامپ اضطراری هندی بالب LED - مدل ثابت
سبد خرید
  ! سبد شما خالیست

دسته بندی ها

پشتیبانی
تماس با پشتیبانی ایفا مارکت

پیگیری سفارشات
شماره سفارش


آمار


صفحه نخست |  پرداخت آنلاین |  همکاری با وبمسترها  |  ارتباط با ما